الاثنين، 8 مايو 2017

33- يامحاسن الصدف




- مساء الخير
- مساء النووور
- هو الأستاذ منين ؟

- انا من القاهرة
- يا محاسن الصدف اصل انا كمان من القاهرة
- هو حضرتك منين من القاهرة
- انا من المطرية
- يا حلاوه  اصل انا كمان من المطرية
-
 هو حضرتك منين من المطرية
- من شارع المطراوى
  -  معقولة ؟ اصل انا كمان من ش المطراوى
 - يااه مش ممكن
- هو حضرتك منين من ش المطراوى
 -انا من العمارة رقم 40 ( برج شرف الدين )
-
مش ممكن اصل انا كمان من نفس العمارة
- هو حضرتك ساكن في الدور الكام
- أنا في الدور الثالث
 -
مستحيل دا انا كمان في الدور الثالث
-
يااااااااااااااه شوف الصدف يا اخي تبقي ساكن في نفس المنطقة و الشارع و كمان نفس الدور في العمارة و مانعرفش بعض
- اه والله حاجة غريبة فعلا
- هو حضرتك في اي شقة بالظبط
- اللي جنب السلم
- مستحيل دانا كمان ساكن في نفس الشقة
- بالمناسبه أنت أسمك
- انا أسمى مصطفى شرف الدين وأنت أسمك أيه ؟
- انا أسمى حسين شرف الدين ياخرب بيت كده تصدق أنى معايا فى نفس الشقة بنتين واحده أسمها صفيه شرف الدين وفتحية شرف الدين ياخبر أبيض تصدق أنى ممكن نبقى أخوات
-  قوم ياعم نروح أحسن عمك شرف الدين مش حيفتح لنا لما يلاقينا سكرانين
- هو احنا سكرانين ... – توء توء أحنا مش سكرانين أحنا مبسوطييين بسسسس


ليست هناك تعليقات:

قهوة الحراميه

  ألتف الحرامية حول المعلم فيشه شيخ المنصر وهم فى حالة تزمر وأنزعاج بعد أن أعلن عن نيته فى التوبه والأعداد لرحلة الحج فقال له مقص الحرامى : ...